החלטתי לשחרר את המוזיקה שלי כ-EP מקוון

שנה יהודית חדשה וזה, זמן טוב לנקות את השולחן ואת הארכיבים מדברים ישנים, ושחרור EP, או אריך-נגן, שהוא יותר מסינגל שבו שני שירים (צד א וצד ב) אבל פחות מאלבום שבו כ-10 שירים, ב-EP כ-4-6 קטעים (נניח). אז הנה, ה EP שלי What I Would Put On A Disc יצא לאור הוירטואלי.

Boaz Rimmer - What I Would Put On A Disc

הוא אוסף בתוכו 5 קטעים שהוקלטו מ-1999 עד 2006 ומוקססו באולפן הביתי (דרימרוף – תנצב"ה), ובעצם מסמן סופה של תקופה ותחילתו של אולפן ביתי חדש (חדר הכביסה).

בועז בגוגל

מדי פעם צריך לפרסם כאן איזה פוסט. פוסטים מסוג ביזארו הם החביבים עלי ביותר. ברוב המקרים הם עוסקים בתופעות אינטרנט משונות ושמי. אז הנה עוד אחד. החיפוש "בועז" בגוגל מניב כ-1,250,000 תוצאות. התוצאה הרביעית היא קישור לבלוג הזה שאתם קוראים. השניים הראשונות ויקיפדיה העברית על בועז המקראי, ואינציקלופדיה מקראית, על אותו אחד. התוצאה השלישית היא מילים של של שיר של בועז שרעבי. מתחתי באותו עמוד, עוד בועז מקראי, בועז שטיין, המאפר, בועז יונה, החפציבאי שנתפס, בועז נחמד, יועץ ארגוני (כן, זה השם שלו), ועוד כמה בועז יונה, כי זה נושא חם.

בעמוד הבא, בועז דיין, חזאי מזג-אוויר, בועז כהן מוזיקאי ועיתונאי, עוד כמה בועז יונה, בועז אהרונוביץ', אומן, ובועז אופיר איש ליכוד וכותב.

בעמוד השלישי, והאחרון לדיונינו היום, עוד כמה בועז יונה, חפציבה, הכוכב נולד, בועז מעודה, ומשה בועז, חקלאי חלוצי, שלקח לכולנו את boaz.co.il באתר הנצחה לזכרו. הדפיוצר שלי נמצא כאן, רק בעמוד השלישי. מסקנה – יש לעדכן דפיוצר יותר. מסקנה נוספת, עבריינים נתפסים מעוררים הרבה לינקים בגוגל.
באנגלית חיפוש boaz, התייאשתי מלמצוא אחרי 15 עמודים. זאת ממנוע חיפוש שיודע שכותבים רימר עם שני R-ים. Did you mean: boaz rimmer.