איפה המפתחות שלי???

The Wrong Door היא סדרת מערכונים של ה BBC3. השוני שלה מסדרות אחרות (אולי יותר מצחיקות) הוא השימוש הנרחב באלמנטים פאנטסטיים והישענות על קונוונציות מדע-בדיוני. מובן שיש קטעי נונסנס וביזאר, אבל תחשבו על זה יותר כמו מחלקת האפקטים של הבי.בי.סי צריכה לעשות משהו בין העונות של דוקטור הו (מטאפורית כמובן). שווה צפיה, במיוחד אם אתם מד"ביסטים. קורע מצחוק זה לא, ברוב המקרים, אבל פוטנציאל בהחלט יש, ויותר מכמה יציאות דגולות, כמו Live from the Palace OF Justice in Strassburg: It's Superhero tryouts! (מן אמריקן איידול של סופרהירוז) או סקאץ' שמשלב את נארניה ואיקאה (את ארון הבגדים הם מרכיבים בעצמם). הרבה ראנינג גאגס. מצולם איכותית (הפקה עם תקציב?), מספר לא מבוטל של שחקנים בריטים ידועים משובצים פה ושם והאפקטים ברמה, למי שאכפת. רחוק מלהיות רד דוורף, מהרבה בחינות. לפניכם ה-56 שניות של הפרק הראשון:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=UGuokp9QrJ4[/youtube]

 

נראה לי ש No Heroics יהיה יותר מוצלח, אבל זו בהחלט מגמה ברוכה.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=4hrVe_TKzHw[/youtube]

Do not take my Google Chrome away!!!

שמעתי על זה שמועות כבר מספר שנים, אבל הנה זה כאן. הדפדפן של גוגל – Google Chrome. מה יודעים עליו בנתיים? הוא מהיר. אני כותב לכם מתוך תיבת טקסט (שהן קצת בעייתיות, במיוחד בגלל העברית), אבל הכל נראה בסדר פחות או יותר. אפילו הייבוא מפיירפוקס לא משאיר הרבה דברים לקנפג. לפי ה ABOUT הוא מורכב מחלקים של מוזילה פיירפוקס וספארי (מק).  כמו כל חברה עם הרבה מילארדים לבזבז, הם רכשו מספר חברות וטכנולוגיות בשביל להשלים את הפרוייקט הזה, ומספר לא מבוטל של אנשים שעבדו על פיירפוקס, ועדיין גוגל קרום הוא בקוד פתוח. אני יכול לזרוק לכם מונחים כמו TAB ISOLATION או TASK MONITORING  אבל הכל מתגמד כי גוגל קרום מהיר. בבדיקה ראשונית נראה שהצליח להם. תחושת הגלישה מזכירה את ימי נטסקייפ3, כשהרשת היתה קלה ודפים עלו מהר. מהיר. שווה בדיקה. אני מתחיל לגלוש בו באופן קבוע. זה מהיר.

מרסר גונב אוטו

מרסר מחפש את אחיו, ארלן. The Go Getter הוא סרט מסע. קצת הזוי, מאד חמוד. שווה צפיה.

תפקיד אורח מעולה ניק אופרמן (אמריקן בודי שופ). מגלם את מרסר – לו טיילור פוצ'י (Fast Food Nation), מפריעות או עוזרות לו ג'נה מלון (אמריקן גירל, דוני דארקו) וזואי דצ'אנל (טריליאן מהמדריך, weeds, הרצח של ג'סי ג'יימס, טינמן) חביבתי.

ניק הפוטר: אני בודהיסט לשעבר, אבל אני עדיין אוהב את כולם. חוץ מאת החרא הזה ארלן. בוא נאכל משהו.

ניק הפוטר: תפגוש בחורות חמודות. מרי עושה פאייה. זה עדיף מלפגוש את ארלן. — שואף עשן — אבא שלי היה אומר, אם אתה לא יודע לאן אתה הולך, עדיף שתישאר. — נושף עשן —

מרסר: אף פעם לא עישנתי חשיש.

ניק הפוטר: זה עובד כמו אייס-פאק.

מייקל ג'קסון ומרילין מונרו נפגשים בפריז

Mister Lonely הוא סרט פיוטי עם כמה סיטואציות ביזאריות לחלוטין שמספר את סיפורו של מתחזה למייקל ג'קסון. מייקל הולך אחרי מרילין מונרו ומגיע לאחוזה בהיילנדס בה כולם מתחזים (impresinators) משלושת הסטוג'ס עד אייב לינקולן. מרילין, אגב נשואה לצ'רלי צ'פלין. ביתם היא שירלי טמפל. במקביל שזור סיפור על נס ותוצאותיו במיסיון באפריקה (או אולי פנמה, לא ברור). את הכומר במיסיון מגלם הבמאי הגרמני וורנר הרצוג. את מייקל ג'קסון השחקן המקסיקני דייגו לונה (טרמינל, פרידה), את מרילין מונרו העגולה סמנטה מורטון (שאותה ראיתי לא מזמן בתפקיד מעולה בסרט החמוד Expired). את הסרט כתב הבמאי הרמוני קוריין יחד עם אחיו אבי קוריין.  הרבה רגעים קסומים.

מרילין: מקום כל כך מיוחד. כל אחד הוא מפורסם ואף אחד לא מזדקן. מקום שאנחנו יצרנו ובנינו בעצמינו. אין מקום אחר כזה בעולם. רוצה לבוא? אשמח אם תבוא. יאהבו אותך שם.

מייקל: אני לא חושב. מה אני אעשה שם?

מרילין: מה שתרצה. יש הרבה חדרים פנויים. ואנחנו צריכים מייקל. אין לנו מייקל.