היי אסתר!

ראיתי עכשיו סרט אוסטרלי ממש חמוד. Hey Hey Its Esther Blueburger הוא סיפור התבגרותה של ילדה חנונית ויהודיה באוסטרליה ומצליח להיות חינני ולהמנע מקלישאות מתבקשות. אל הקאסטינג של הילדה המחוננת והחיננית דניאל קטנזריטי שמשחקת את אסתר, מצטרפת קיישה קסל-יוז (רוכבת הלוייתנים שהתבגרה בחן) והכוכבת האוסטרלית/הוליוודית טוני קולט (מיוריאל מחתונתה של, החוש השישי, ליטל מיס סנשיין), שגם הפיקה.

בלונדה: אסתר, תקחי את זה עם הברייסרז.

אסתר: אבל מה אם הם ייתפסו!?!

ברייסרז בוי: מה קרה?

אסתר: כלום. רק לך טעם של צ'יזלס.

ברייסרז בוי: כן, הם נתפסים לי בברייסרז.

אסתר: גם לי.

ברייסרז בוי: את לא אוהבת צ'יזלס?

אסתר: אני מעדיפה ברגר-רינגס.

ברייסרז בוי: אני יכול לגעת לך בציצים?

האחיות דיל

קים דיל, לופז, מדלס
(קים דיל, לופז, מדלס)

כן, שלום. אני עדיין כאן.

חזרתי עכשיו מהופעה מדהימה של הברידרז (The Breeders), ההרכב של קים דיל ואחותה. מזמן לא הייתי בהופעה. בטח לא של הרכב בינלאומי נחשב (כל דבר שיוצא מהפיקסיז מבחינתי הוא נחשב). קצת היה מוזר שדבר כזה גדול, לפחות אם הייתי מסתכל עליו בהקשר של שנות ה-90 לא ממש זכה לסיקור תקשורתי נרחב, והיה קצת מוזר לראות את קים דיל דודה כזו. כל הלוק המשפחתי עבר לאחותה התאומה כנראה. ניגנו עם האחיות הבסיסט והמתופף מהאלבום האחרון (והמצויין – Mountain Battles) פלוס גיטריסטית סימפטית (שנראתה מאד ילדה).

הופעה של הברידרז. ואו. הם עשו את כל להיטי הברידרז (אני בעיקר מכיר בעל פה את האלבום Last Splash ואת הSafari), ואפילו שיר או שניים של האמפס, וגם קאבר לביטלס. היה כל הזמן מישהו שצעק לקים Gigantic, אבל לא, שום דבר של הפיקסיז לא היה. רק אנרגיות מאד מאד חיוביות לקים. נדיר לראות רוקרים מחוייכים ככה. זה עושה נעים.

מחר יש עוד הופעה למי שפספס ודווקא מתעקש להשתמש בבלוג שלי בתור צינור האינפורמציה שלו.

זאפה, תל-אביב. 200 ש"ח.

ככה ההופעה נראתה לי בערך
(ככה ההופעה נראתה לי בערך, רק עם תאורה פחות מגניבה)