מדינת הגן

/

משום מה גם סרט זה על גיבור פסיבי שתוהה מה מתחולל סביבו. מאד דומה ל Bongwater ברעיון הזה. מצד שני זה סרט כל כך מתוק ועם כל כך הרבה הברקות, שלהשוות אותו לסרט אחר לא יעשה לו צדק. Garden State הוא סרטו של הבמאי המתחיל שידוע כשחקן מתחיל זאק בראף (סקראבס), והוא מגולל את סיפורו של שחקן צעיר שחוזר לעיר הולדתו. אגב, בהחלט ניתן להבין איך מתאהבים בנטלי פורטמן. אם הייתי בנאדם רציני הייתי כותב עוד אלף מילה על הסרט הזה, מגיע לו. החן, הרבדים הפנימיים, הקלילות, ההומור. פשוט מומלץ. אבל למה להרוס, תלכו לראות.

זוכרים את סדרות סוף השבוע? בשקיקה ראיתי את סמולוויל, את לוסט, את ורוניקה מארס ואפילו את ג'ואי, אבל כשהגיע סאותפרק, לא נעים להגיד, אבל נראה שהחבר'ה שם קצת איבדו את זה. אז פרק שלם הם עשו על כמה רייטינג זה למסטולים, והם באמת אלו שמשקיעים. לא נראה ככה. לא זכרתי את סאותפרק כל כך חינוכי. איפה השתוללות? ההודניזם? פרק שלם הם מנסים להסביר שפאריס הילטון היא לא רול מודל מתאים לנוער? זה סאותפרק? מאכזב. בתמונה: ילדות העיר "משפרות הופעה".

זה לא שיצאתי בקריאה נרגשת לשכנע את סטון ופארקר לעבור לדוקים, חס וחלילה. גם לא שסאותפרק היא לא פלטרומה טובה להשתולל בה. היא כן. רק שיוציאו את אצבע החינוך מהחלק האחורי בגופם ויחזרו לבעוט. זה קצת חסר.