טיפוס במשחק המניות וטיים-אאוט שוב לא נותנים לי קרדיט

שלמה מזרחי
פוסט כפול. במשחק המניות של אנליסט/דה מארקר אני ממשיך לטפס. כבר ייצרתי 6000 שקלים וירטואליים מה100,000 הוירטואלים שהתחלתי איתם. אני מדורג 90 ומשהו מתוך 760 משתתפים. and climbing. מגניב. תשואה של 6.21 אם זה אומר למישהו משהו.
מצד שני, המגזין המוצלח טיים אאוט תל-אביב שוב לא נותן לי קרדיט. מגמה? הפעם בתמונה שצילמתי – את שלמה מזרחי – הנדריקס הישראלי לרגל המופע "רוק בגן עדן". קודם זה היה בלשכוח את העובדה התמימה שאני עורך ראשי של במה חדשה, עכשיו זה.
סיגלר, מה יהיה?

מפגש עורכים שלשום

ביום חמישי היה מפגש עורכי במה בביתי. צילמתי כמה אנשים ושיכרתי אף יותר. כולם שיבחו את הקוקטיילים שלי.
סימון, דוד, נמרוד ודרור (וגבו של נחום):

להלן מתכון לשרלוט החריפה:

3 חלקים וודקה סמירנוף
2 חלקים ג'ין ביפאיטר
1 חלק אוזו
1 חלק מיץ לימון טבעי/משומר
5 חלקים מיץ אננס (תרכיז+מים)
2 לימונים
3 ביפנוכו של פסיפלורה
4 צ'ילי קטנים

מחרצנים את הלימונים, מוציאים את הביפנוכו של הפסיפלורה. מערבבים הכל אל תוך בקבוק. מניחים מספר ימים במקרר (כדי שהצ'ילי יספגו). ניתן לשמור במקרר תקופה ארוכה.
העיניים של אורי, ורד ובז:
ורד ובז
דרור, ולא בפוקוס – נחום ודיילי:
מפגש עורכים - דרור ולא בפוקוס - נחום ודיילי

לא צריך שתדליקו לי נר. כלום לא בוער

ב-2.57 הלילה כמעט מתתי. חזרתי ממשחק פול קצר בהמינגויי ברמת-גן. גשם כבד. נוסע לתומי בדרך נמיר מתקרב לשדרות רוקח, בדיסק בעצלתיים מתנגנים רעש עם לעיתים, הכל איזי וסימפטי. כמה מטרים לפני אותה צומת אני מבחין ב SUV כסוף (בטח טויוטה) שועטת על רוקח למרגלות הגשר ממש מולי. אינסטיקטיבית לחצתי על הברקס, האוטו החליק, מונעי הנעילה נכנסו לפעולה ולמזלי הגלגלים לא ננעלו והאוטו המשיך לשייט על הכביש המאד רטוב. הרוצח הכסוף עבר מטרים ספורים לפני. אילולא לחצתי על הברקס הייתי נמרח לו על הדלת הימנית, אילולא מונע הנעילה הייתי נמרח על האי תנועה.
לא קרה כלום. לי ולאוטו השלום. הרוצח המועד נמלט. המשטרה פתחה בחקירה. Yeah Right.