הקבוצה של הישות בועז

מסתבר שיש חוצנים שמתקשרים איתנו. ככה לפחות מאמינים מספר "מתקשרי חוצנים". סוג של הילינג ו/או אסטרולוגיה ו/או מגיה של העידן החדש, או אולי דת של גיקים. מה שיותר הפליא אותי שיש חוצן בשם בועז, סליחה, הישות בועז, שבוחר לתקשר עם אדריאן המתקשר דרך בנו אפי. אותו בועז, הקרוב לבורא הראשוני(TM) מדבר עם בנו של אדריאן דרך המזכירה שלו. גובהו של בועז 8 מטרים, והוא מייצג קבוצה שרוצה לעזור למתקשר אפי. בועז היה כאן מאז בריאת העולם, והוא מאד בעד בני האדם, ורוצה לעזור להם או משהו בסגנון. כן, נשמע מתאים לבועזים.
בהצלחה אדריאן.
כל הבועזים UNITE!

אדריאן: בועז מי אתה ?
בועז: אני ישות מאוד גבוהה הרוצה לעזור לך במילוי תפקידיך בתקופה הקרובה.
אני עוקב אחרי פועלך בתקופה שלך והחלטתי שמן הדין שארתם לעזור לך. העבודה שאתה עושה חשובה מאין כמוה ויש בך פוטנציאל גדול מאוד לעזור במאמץ הכללי שמתנהל בתקופה זו על מנת לקרב לבבות בין חוצנים לבני אדם. מאמץ זה ייתן פרי רק בעבודה ומאמץ קשים לאורך תקופה ארוכה. אתה אחד מעמודי התווך של מאמץ זה ומהווה דוגמא אישית הן לבני אדם והן לחוצנים. פעולותיך ומעשיך מכוונים גורמים רבים למה שעליהם לעשות בעתיד הקרוב.

ועוד מוסיף:

אדריאן: מי מדבר אלי ?
[קבוצת בועז:] אנו קבוצת ישויות מאוד גבוהות שבועז נמנה על הקבוצה שלנו. אנו שמחים שסוף סוף יצרת קשר. תקרא לנו הקבוצה של בועז. זה כל שעליך לדעת עלינו בשלב זה. החלטנו לבוא ולעזור ברשותך ואתך.

כמו קבוצות רבות אחרות אנו היינו מעורים בהיסטוריה של כדור הארץ ומחויבים להיות מעורבים בעתיד על פי הסכמים עם הבורא הראשוני בנוגע לעזרה וטיפוח תרבויות צעירות. נוצר צורך בתקופה זו לעזרה מסיבית של גורמים חיוביים רבים לאור ההתערבות הגסה של התרבויות השחורות. לא נרשה שהתוכנית האלוהית תוסט.
התוכנית האלוהית מחייבת תמיכה ועזרה לאפשר לתרבויות צעירות להתפתח ללא התערבות גדולה מדי על מנת לאפשר להם התפתחות ייחודית ועצמאית. כמובן שאין להרשות התערבות גסה כפי שהייתה בתקופה האחרונה.
נקראנו לדגל יחד עם תרבויות רבות לבוא ולעזור לתרבות כדור הארץ המתפתחת שהינה כעין גן ילדים עבור הבורא הראשוני.
הגיע הקריאה: "תדאגו לילדי הצעירים".
זהו הבסיס לבקשת שיתוף פעולה אתך ועם הקבוצה שאתה מוביל.
בזה סיימנו את הצהרת הקשר. תוכל לשאול שאלות.

אגב, זה אמיתי הדבר הזה, עד כמה שאפשר, אני לא מדבר כאן על סרט או טלויזיה. הם גובים כסף טוב על תיקשור, לדעתי. אם מישהו מקוראי הנאמנים מכיר טיפול כזה באופן אישי, אשמח לשמוע חוויות. זה בטוח יוצא דופן. ד"ש לישות בועז ולקבוצתו אם יוצא לכם לתקשר איתם.
ככה זה כשאתה מחפש "בועז" בגוגל במקום לדאוג לבריאותו של ראש הממשלה. מר שרון! תבריא!

לינוקס על מחזיק מפתחות

אני עדיין מנסה, ללא הצלחה יתרה להתקין גרסת לינוקס שרצה באופן מלא מתוך דיסק-און-קי שעל צרור המפתחות (או THUMBDRIVE או PenDrive או דיסק-אצבע או אצבעודיסק או "הדבר הזה שיש לחנונים על המפתחות"). לכאורה משימה פשוטה, אבל בפועל זה לא כל כך מצליח. דיסטרביושנז שניסיתי עם הצלחות כאלו ואחרת – אף אחת מהן לא עבדה במלואה עדיין (סביר להניח שכולן עובדות עם התאמה זו או אחרת, אף אחת מהן ללא הצלחה שלי):

1. PUPPY
2. Damm Small Linux
3. ubuntu live
4. kubuntu live
5. slax-popcorn
6. knoppix-std
7. phlak-littleboy

המכשיר המדובר הוא משהו שמזדהה כ OTi-Flash וגודלו 256 מגה.
אני רוצה דיסטריביושן שיעשה בוט וירוץ מהמכשיר ("LIVE"), ויאפשר גישה לכונני NTFS עם כל מיני תוכנות RESCUE, ועדיין ישאיר פרטישן (או יעבוד ב VFAT) על הפלאש בשביל אכסון קבצים שנקראים מחלונות. אם מישהו מכיר HOWTO והפצה לעניין, אשמח.