I tell you what

king of the hill
אני חייב הרבה לשידורים החוזרים היומיים של יס+. ככה גיליתי את אוז. ככה גם גיליתי את King of the Hill (המלך היל, כמו שקוראים לסדרה בעברית). מייק ג'דג', היוצר של ביויס ובטהד, יצר את התשובה השפויה לסימפסונז יחד עם גרג דניאלס, כותב קומדיה ותיק. מלבד העובדה שהסדרה הזו מצויירת, היא יכלה בעצם להתקיים כדרמה-קומית-אנושית משוחקת אודות משפחה טיפוסית מ-הילבילי-יו-אס-איי (או ארלן טקסס). אולי הקולות המשעשעים שהתרגלנו אליהם (כולל אגב דיבוב מעולה של בריטני מרפי בתפקיד לו-אן, הפריחה החביבה עם הכוונות הטובות "המרצה שלי כל כך התלהב מהעבודה שלי שהוא הזמין אותי לארוחה ודרינק") כבר כל כך עובדים בתור אנשים אמיתיים שאנחנו לא שמים לב לעובדה שהם כאלו. משעשעים, ובעצם קריקטורות של סטריאוטיפים שכבר נהיו כל כך קרובים אלינו, כבני בית ממש, I tell you what.
מה רבה היתה הפתעתי שבבדיקה באתר של פוקס, הסתבר שעדיין הסדרה רצה בעונה עשירית. זכיינים? איפה אתם? לעוקבים אחרי עונות מבינכם, בימים אלו רצה בשידור היומי של יס+ עונה 4. שוב, מזל שיש לי יס מקס, ככה אפשר לעקוב אחרי הסדרה באופן מסודר.
במשפט הזה, חשוב להדגיש שב- What מבטאים את ה-H מאד חזק, I tell you what. הערה: שותפו לסדרה של מייק ג'דג' הוא גרג דניאלס, מכותבי הסימפונז, ויוצר הגרסה האמריקאית ל"המשרד" (שבעיני עולה על המקור האנגלי, אבל אולי אני בדיעת מיעוט). דניאלס גם כתב פרקים ל SNL ואת פרק החניה בסיינפלד, I tell you what.