ניר בקליפ נוסף

ניר מטרסו (פישטונה), האיש שטען שהמצאתי את האינטרנט, מפציץ בקליפ נוסף פרי עכברו. אחרי שפעם עשה קליפים לאביב גפן ולאמיר קרטס, ממשיך בקליפ שני להרכב שחתום בבירדסונג. הקליפ הקודם היה ל Her Highness בקטע שנקרא sisters and sons of pride, והפעם לשיר של Tinty Creatures שנקרא Acrylic on cardboard 2. מוזיקה שווה, אנימציה פסיכית.

הושלמה ההתאמה לעברית

הבל!ג כרגע מותאם לעברית בצורה מלאה. השתמשתי בתרגום של רן הרטשטיין; בקובץ העברית שהוא תרגם ובטמפלייט המותאם שלו, וערכתי מספר שינויים כמו שימוש באדמין באנגלית (העברית עושה שמות בפיירפוקס שלי), וקצת תיקונים בשפה כמו לחזור לקרוא לפוסטים פוסטים ולא סיפורים. רן גם עשה שינויים בפונקציית הקדימה-אחורה, אז התאמתי אותם חזרה לגרסה הנכחית. כרגע אתם גולשים בוורדפרס אנגלי עם התאמות מוורדפרס בעברית.
ומה בעצם הבעיה להשתמש ב"וורדפרס בעברית"? הבלוג הנוכחי שלי משתמש בעברית בקידוד windows-1255 ולא UTF-8, כמו שהתחיל להיות נהוג בכל מקום עדכני (כמו בוורדפרס בעברית או בבלוגים החדשים של קורקי.נט). מכיוון שהבלוג בו אתם גולשים הוא שידרוג של הבלוג שהתחלתי בסוף 2004 – קידוד העברית נשאר מיושן ואני מעדיף לא להעיר שדים מרבצם (או משהו כזה).

ראיתי שיצא וורדפרס גרסה 2 (כמעט בגרסה סופית). מישהו ניסה את זה?